2 Ağustos 2008 Cumartesi

Kız tavlama sanatı- FARUK SÜRENER

Share it Please
Sevcili pilogirlar. Yazılarımun zor okundiğu konusunda bazi uyarilar aliyorum. İlk duyduğumda yağışlı havalarda internet iyi çekmediğu için okuyamiyolardir diye düşündum ama sonra benzer laflari duymaya devam edince tiksiyon kursuna citmeye karar verdim. Bundan boyle daha düzgun ve adeta fistuk gibi bir Turkçeyle konişacağum.

Geçen gun elime bir mektup geçti. Genç bir pilogir arkadaşimuz şoyle diyordu, “Değerli aydinlaticimuz Tarik abi, ben bir kiza afedersinuz sirilsiklam aşik oldum. Fakat aşkim karşiliksuz çikti. Kizla ne zaman buluşsak aci çekeyrum. Şimdi ben ne yapacağum? Acaba aşktan sorumli bakan Eros’u icraya versem kizu alabilir miyum?” (yazik, kafasi çok karişmuş)

Ama ben ona değil, kendime kızdım. “Ula Tarik” dedum, “Nasil olir da bu kada onemli bir konuda toplumi aydinlatmazsun şimdiye kadar! Sen nasil bir toplum aydinlaticisisun? Yuhh sana! Defol cözüm gormesin senu!” şeklinde ozeleştiri yaptim. Sonra bu yazi çiktu ortaya. (Yani çekmecede mendillerin altinda duruyormuş da kazayla ortaya çiktu anlaminda demiyorum, sifir kilometre yazdim yani, yanliş anlaşilma olmasin, taze taze)

Sevcili genç arkadaşlar, aşik olduğuniz bir kizi oyle zorla, icrayla falan elde edemezsinuz. Ha onin bi tek çözümü vardur, o da kizun kalbinu çalmak yani kizu tavlamaktir.

Bu yazida “kiz tavlama” konisunda vereceğum taktikler bazi kötu niyetli arkadaşlar tarafindan “kiz götürmek” anlaminda kullanilabilur. Tipku bazi icatlarin sonradan silah olarak kullanilmasi cibi. Misal, Kalaşnikof’u ilk icat eden bilim adami oni kimbilur hanci barişçil amaçlarla icat etmişti deyil mi!

Bu yaziyu okuyip, bu taktiklerle masum bir kizu etkilemek suretiyle kandirup sonra da “Aaa pardon, şimdi farkettim de ben aşık değil mişim yaa, afedersin, atletimi gördün mü?” demek telikanluluğa yakişmaz. O tür niyeti olan arkadaşlar bu yaziyu okumayi şimdiden biraksin, çünkü ilerleyen cümlelerde onlara çok ağir bir küfur edeceğum.

Kiz tavlama konusinda engin tecrübelerimu yokladiğimda şunu görüyorum genç arkadaşlar. Bu işin bazi incelikleri vardur. Bunlari kafaniz karişmasun diye aşağida aydinlatma tüyosu şeklinde madde madde açiklayrum.

SORU : KAÇAN KOVALANİR MİDUR?

YANIT : Evet. Nasil ki kaçan bir mahkum gardiyanlar tarafindan kovalanirsa, kaçan bir kiz da aşik olan adam tarafindan farkinda olmadan kovalanir. Farkinda olmadan diyorum, çünkü kiz tarafi bu kaçma işinu çaktirmadan yapma konisunda üstun yetenekli genlere sahiptur. Laf arasinda çaktirmadan kaçarlar. Misal, kizla konuşirken kiz diyor ki, “Ay bu Afrika sıcakları da bayılltı yani. Bu sıcaklarda 3-4 gün güney sahillerine kaçmak lazım”. Bak bak, çaktirmadan kaçmak diyor, dikkat edin, oltaya celmeyin sakın! Siz de daha etkili bir kaçiş pilani yapin ve yurtdişina kaçin, hem de sahte pasaportla. El mi yaman, bey mi yaman görsün şimarik kiz!

SORU : PEKİ KOVALANAN KAÇAR MİDUR?
YANIT : O da doğridur. Kiza çok yuz vermeyun, surekli çapraz kur yaparak kizu şimartmayin. Çünku tip dilinde sürekli “egosu yüceltilen” bir kizun, halk dilinde “k.çı kalkar”.

SORU : ORTAK BİR İLGİ ALANİ ŞART MİDUR?

YANIT : Açik soylemek gerekirse şarttir. Çünkü misal sen fitbol oynamaktan hoşlaniyorsun, maça gidiyorsun, o ise entellektüel takilayi, cafe’ye gidiyor. Cafe’de fitbol oynanmaz, sahada kitap okinmaz. Nasil buluşacaksinuz? Ha? Çaktin mu? Şimdu birdenbire anladin ve panik yapaysin di mi? Dur dur, sakin ol. Şimdu aydinlatacağum işi. Diyelim ki hafta sonlari fitbol oynuyorsinuz. Bu durumda kiza da en azindan defansta bir görev verin. O da fitbol oynasin. Birlikte paylaşin hayati. O size pas versin, siz ona pas verun, ne kada romantik di mi? İşte boyle herşeyin bir çözümu vardur. Ama kiz arkadaşinuz kesinlikle gol atmasin. Sonra demedu demeyin. Eğer gol atarsa, 10 tane erkek kiz arkadaşinizu kutlama amaciyla üzerine atlayacaği için sahada katliam yaşanabilur. Sonra hepiniz düşersiniz, siz cezaevine, kiz arkadişinuz kötü yola, takiminuz da 2. kümeye düşer. Herşeyin başi tedbir.

Daha çok taktik var ama sizin de kiz arkadaşinizla buluşup biraz aci çekmeniz lazimdur. O nedenle ikincu bolümünü sonra yazacağum. Bu arada sizin bu konida aydinlatmamu istediğinuz bir soru varsa, onlari da yorumlar bölümünde sorabilirsinuz. Diğer yazimda bu sorulariniza cevap vereceğum ve işul işul aydinlatmaya devam edeceğum daa!

Hoşçakalin 1

TARİK (Toplum Aydinlaticisu)

Hiç yorum yok:

Blogger templates

Blogroll

About