28 Eylül 2008 Pazar

Alışamadım- NECDET REHAVET

Share it Please

tramway, hafif metro ( öyle yazıyor girişinde) varılan istasyonu anons eden yumuşak sesli ablanın yerine , bugün bizi dövecek gibi bakırköy, bahçelievler diyen bet sesli abi'ye alışamadım.

önceleri istanbul'da sadece sabah-akşam işe gidiş geliş saatlerinde olan trafik ve halk yoğunluğunu artık günün her saatinde görmeye alışamadım.

şekersiz kahve ve çaya da alışamadım.

seba'sız beşiktaş'a hiç alışamadım.

sonra, yeteleye alışamadım. hala milyonlar, milyarlar saçıyorum ağzımdan.

hani bazı zamanlar vardır, içinden hiçbir şey yapmak gelmez insanın. işte bu duyguya da alışamadım.

almost human'ın yeni şablonuna alışamadım.

şifre gir diye uzatılan cihaza kalemimi uzatıyorum her seferinde. dolayısıylen çiiip ennn pine de alışamadım.

naber dedikten sonra cevabını beklemeden geçip giden insanlara bir de.

ve tabi ki senin yokluğuna!

FOTOĞRAF: Ara Güler

4 yorum:

joone dedi ki...

hangi şablonuma alışamadın la.. olmayan şablona mı.:)

Adsız dedi ki...

evet hala alışamadım. sevmiyorum o şablonu arkadaşımmm. sen değiştirene dek eylemlerimiz sürecek. evet.

joone dedi ki...

onca yıl o şablon senin bu şablon benim değiştirirken... sııldım sanki ondan... bi ara biraz daha huysuzlanırsan falan belki gaza gelir el atarım gene..
bu arada seba'sız beşiktaş fikrine katılırken...
şekersiz kahve'de ayrılıyor...
yokluğuna alışmak konusunda ise... çok pis susuyorum.

Adsız dedi ki...

sen hiç merak etme itina ile ara gazı verilir. kahve de ortak noktada buluşabiliriz belki yarım yahut tek şekerle ama yoklukta YOK.. ııhh.

Blogger templates

Blogroll

About