30 Ağustos 2008 Cumartesi

Hadi bana beni anlat MEHMET SAĞLAM

Share it Please
Sizlere eğlenceli, epeyce öğretici ve oldukça çözümleyici yeni bir e-postalaşma yöntemini takdim ediyorum: Hadi Bana Beni Anlat...
Aşağıdaki 20 basit soruyu yanıtlamaya başlar başlamaz; önce, dostlarımız hakkında ne kadar eksik bilgimiz olduğunu fark ediyoruz, ardından, kişilik tanımlarına dair pek çok şey bulup buluşturuyor ve yepyeni keşifler yapıyoruz. Dahası: Gelen yanıtlar, yorumlar ve takip eden yazışmalardan sonra en az dört önemli kazancımız ve maalesef (veya iyi ki) bir de kaybımız oluyor:

a- Dostlarımız hakkında belleğimizdeki boşluklar doluyor,

b- Soğumaya yüz tutmuş dostluk ilişkilerimiz tekrar ısınıyor,

c- Kişilikleri tanıma yöntemlerimiz değişiyor, zenginleşiyor,

d- Başkalarının bizi nasıl gördüğüne hayretle tanık oluyoruz,

f- Buna yanıt vermeyen veya vermek istemeyenlerin dost değil, birer tanıdık olduklarını anlıyoruz.
Aşağıdaki soruları yollayacağınız e.postanızın başına şöyle bir şeyler yazabilirsiniz:
Beni ne kadar tanıdığını, nasıl bildiğini öğrenmek istiyorum. Aşağıdaki soruları yanıtlayıp bana yollamadan önce, bu yazıyı hiç değiştirmeden tüm dostlarına yolla lütfen. Böylece her "kanka"nın eline, sana seni anlatacakları bir olanak vermiş ol; ama tek sözcük dahi silme ve değiştirme ki plânlanarak hazırlanmış bu soru demeti orijinal kalsın.
Hadi Bana Beni Anlat...
1. Senin tam adın:
2. Benim tam adım:
3. Biz nerede tanıştık:
4. Beni kaç yıldır tanıyorsun:
5. Beni ilk gördüğünde ne düşündün:
6. En son ne zaman görüştük:
7. Benim yaşım:
8. Doğum günüm:
9. Göz rengim:
10. Kardeşlerim var mı:
11. En belirgin müzik türü tercihim:
12. Evimde hayvan besliyor muyum:
13. Espri anlayışım hakkında iki üç kelime:
14. Beni hiç ağlarken gördün mü: (Nasıldım?)
15. Benim için bir takma ad yazabilir misin:
16. En beğendiğin yanım ne:
17. Dostluğum senin için neden önemli (sadece 1 cümle):
18. Ben şanslı veya şanssız biri miyim? Kaç puanlık (2 ile 98 arası):
19. Detayları görebilme yeteneğim (10 ile 99 arası):
20. Amaç ve hedef saptamadaki kararlılığım (2 ile 99 arası):
21. Organizasyon becerim (2 ile 99 arası):
22. Zihinsel kondisyonum (10 ile 95 arası):
23. Duygularımı kontrol derecem (5 ile 95 arası):
24. Stresle başa çıkma becerim (2 ile 99 arası):
25. Hayal gücümün gücü (5 ile 95 arası):
26. Öngörülerimin gerçekleşme oranı (%1 ile 99)
27. Dış etkenlerden etkilenme duyarlığım (25 ile 95 arası):
28. Kendime güvenim (2 ile 99 arası):
29. Bu yanıtlara göre beni kaç puanlık tanıyorsun (5 ile 97 arası):
30. Sence ben seni kaç puanlık tanıyorum (3 ile 97 arası):

Fotoğraf: http://www.creativityforkids.com/images/inspire_a_friend.jpg

Hiç yorum yok:

Blogger templates

Blogroll

About