8 Haziran 2008 Pazar

Motoooor- AHMED CEMİL

Share it Please
çoook uzun zaman sonra orhan ya da ferdi dinlemeyen ama koltuğunda yan oturan, ve mesleğinden dolayı hala kız verilmeyen minibüscü biraderin teşviki ile balık istifinden hallice kalabalıktaki minibüsün motor mevkiine oturmak bana kısmet oldu geçenlerde. (off hiç bitmeyecek sandım cümleyi)

hemen yanımdaki iki liseli genç kız pas geçince haliyle elimde çantamla iki büklüm duran bana vurdu piyango. ama itiraf edeyim o kalabalıkta ayakta durmaktan iyiydi.

lakin motor üstüne oturmamın hemen akabinde delikanlı mükremin tribindeki minibüs şoförünün anonsu duyuldu;


- abicim sağ aynayı göremiyorum şöyle arkaya yaslansan iyicene. hah şöyle, rahatına bak baba... deyip geriye kaykılmama sebep olduğunda otoshoplarda araba tanıtan yarı çıplak mankenlerden daha çıplak hissettim kendimi.


nasıl hissetmeyeyim minibüsün salt çoğunluğu seni izliyor belli belirsiz. göz teması iletişimde çok önemlidir de hiç tanımadığım insanlarla ne halt edecem ben bu gözlerle. kaçırdık tabi gözlerimizi suçlu suçlu!
sağdan soldan estarabim yapıp ilginç tabelaları, afişleri okumaya başladım ben de.

fakat e-5 çıkıp müslüm'ü teybine yapıştıran minibüsçümüz fernando alonso gibi marifetlerini de sergilemeye başlayınca bir bir, hemşerum temel'in çift katlı otobüsün şoförsüz üst katında yaşadığı heyecanı damarlarımdaki asil kanda hissettim bir anda. motor üstüne beni layık gördüğü için mükremin abi’ye çok teşekkür edip önümüzdeki ilk sağda indim hemen minibüsten.
bu arada inerken aceleyle ayağına bastığım liseliden buradan bir kez daha özür diliyorum çok ama çok.
kastım yoktu. valla.

Fotoğraf: http://pleypley.deviantart.com/art/Living-in-a-minibus-75458109

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Sabah güzel bir pazar bu yazı tebessümü yerleştirdi yüzüme, dolmuşlarla pek bir hemhal olduğum için anlıyorum sizi ve yazdıklarınız kesinlikle doğru ama hiç motor üstü yolculuk yapmadım yapamam sanırım...

Adsız dedi ki...

Nostalji geldi bana bu yaziniz. Sehirici dolmuslara binmeyeli yillar oluyor. Tasavvur ettim. Yasadiginizi birebir hissettigimi düsündüm. Melmeketten bir manzaradir. Dogrudur, güzeldir. Sagolun.
Pirmete

Blogger templates

Blogroll

About