6 Temmuz 2008 Pazar

Seviyor, sevmiyor- FARUK SÜRENER

Share it Please
Sevcili pilogirlar. Bildiğinuz cibi daha önce aşkla ilcilu olarak çeşitli konilarda taktikler verdum, toplumi işul işul aydinlattum. Örnek misal vermek gerekirse, aşik misinuz oni anladinuz, çekingen misinuz oni da çözdünuz, kiz tavlama sanatu ile bi ton kiz tavlama yeteneğu elde ettinuz ve benzeri saireler. Birinuz da demedu ki, “Yaa iyi de Tarik kardeşum, sen aydinlatiyon aydinlatiyon da acaba kiz beni seviyor mi, sevmiyor mi, oni bilmiyrum ki! Ha bu konuya da bi el at da kiz beni seviyosa boşuna sitres yapmiyum. Hayir, akşama Fener’in maçi var da, eğer seviyosa kizu ekebilirum” cibi. Boyle bişey demedinuz hiç! Demeyun da zaten. Ne o oyle, benim taktiklerimu zavalli kizu ekmek için mu kullanacaksinuz! Daha neler! Sabah sabah sinirimu bozmayin daa!

Efendum, pilatonik olarak sevdiğinuz bi kiz olabilir. Uzaktan anlamaya çalişaysinuz sizu sevip sevmediğinu. Belki de o da sizi pilatonik olarak seviyordur. Ya da belki de sizden pilatonik olarak nefret ediyordur. Bilmiysinuz, o yüzden de kiza açilamaysinuz. Mesela size bi gün bişey söylüyor, “Uyy kesin seviyor bu kiz beni, sence de oyle deyil mi?” diye soraysinuz kendinize. Ayni kiz ertesi gün başka bişey söylüyor “Yok canim, nerden çikardin oni” diyerek yanitlaysinuz kendinizu. Boylece bi oyle bi boyle feleğinizu şaşiraysinuz. Aşkinuzdan kendi kendinuze konişmaya başlamişsinuz da haberinuz yok daa!

Ya da bi kizla yeni yeni çikmaya başladinuz. Aradan bir ay geçmiş, hala romantizme geçememişsinuz. Oysa siz daha ilk gun, kiza sirilsiklam aşik olduğunuzi tum dunyaya haykirma modina geçmişsinuz ama onin sizu sevip sevmediğinizu anlayamadiğinuz içun bunu haykiramaysinuz. E bi haykirsanuz, “BEN NALAN’I DELİLER GİBİ SEVİYORUUUUM” diye, acaba karşimizdaki de haykirmaz mi “O DA SENİ SEVİYOR MUUUUU?” diye. E buna karşi ne haykiracaksinuz? Hiç bişey! Bu da sizi geriyor doğal olarak. Aci çekeysinuz.

Artik tüm bu acilara son! Amerika’dan getirtiğimuz nano teknoji ile üretilen cihazlarimuz ile karşinizdakinun sizi sevup sevmediğini anliyabilirsinuz. Şaka şaka... oyle bi cihaz yok tabi ki! Peki ne var? Çikarun maus kilavyeleri... Test var...

SEVİYOR SEVMİYOR TESTİ

SORU: Yeni çikmaya başladiğinuz bi kiz var. Genellikle karşi tarafi kim arayi?

YANIT:

a. Hep ben oni arayrum. O beni nadiren arayi, sinir olayrum, o sinirle bi süru sigara içeyrum, ev çok kötu kokayi, bu yüzden cami açayrum ve cami açinca... (yeter kardeşum, yeter, bana mi sordun kizu severken. Allah Allah! Bana ne senun evinden de sigarandan da, manyak misun nesun?)
b. Ama.. ama... o beni hiç aramadi ki bugüne kadar (Vah canim, ne kada da içli soyledun, üzuldum şimdi. Üzulme, bana da oliyor bazen, telefon numarani vermeyi unutmuşsindur belki)
c. Hep o beni ariyor ve benim ne kada yakişiklu, ne kada yetenekli ve zeki olduğumi söylüyor. Gece, günduz iltifat ediyor bana. (Kardeşum hava atmaya mi celdun bu teste! Git kardeşum bu testu yapan bi süru umutsuz aşik var. Şimdu sana gicuk kapacaklar, ellerinden bi kaza çikacak. Sonra benum köşem kapanacak. Yürü git daa!)
d. Ara beni ara yar. Ara sıra ara yar. La lala lala laay.. (Ula nerden celiy bu tipler benum testume! Git kardeşum başka yerde soyle şarkinu. Ha buraya ciddu bi test yapayruz)

Ohooo saat de epey ilerlemuş sevcili pilogirlar. Aslinda daha soyleyeceklerum var ama şimdu citmem lazum. Artik bi dahaki sefere aydinlatirum kalan karanlik kisumlaru. Siz ben yokken biraz güneşe çikun, yokluğumi hissetmezsinuz.

Bir sonraki yazimda görüşmek uzere kalin sağlicakla. (Aranizda mazeretu nedenuyle sağlicakla kalamayacaklar varsa onlar da hoşçakalsun)
Tarik (Toplum Aydinlaticisu)

Hiç yorum yok:

Blogger templates

Blogroll

About