26 Temmuz 2008 Cumartesi

Kadınlar ne ister?- FARUK SÜRENER

Share it Please

Sevcilu Pilogirlar! Aydinlanmaya hazir misinuuzz? (Eveeet)... Daha yuksek sesle, AYDİNLANMAYA HAZİR MİSİNUUUZ? (EVEEET). O halde toplimu aydinlatan bir yazima daha başliyabilirum.

İnsanoğlinun 100lerce yildur değuşmeyen bazi özellikleri vardur. Mesela erkekler kendi aralarinda kadinlarla ilcilu konişir iken ben diyim yuzlerce yil sen de asirlardir benzer sorilari sorayi, “Kadinlar ne ister?”, “Kadinlari bi türlu anlamayrum, ya sen?” ve “Saat kaç?” cibi.

Bütun bu sorilarun bir tek anlami vardur. Erkekler kadin ruhundan anlamayi ve birçoğu da saat takmayi.

Kadinlar ve erkeklerun yalnizca fiziçsel corunümleri farkli deyildur, ayni zamanda tüm karar alma mekanizmalarinu etkileyen ve farkli davranişsal tepkileru... (Faruk abi!.. Nereye cidiysun! Dur dur! Aa cittu! Ona dedum, “Ben uzun cumle kuramayrum, ha bi el at da havamiz olsun şu pilog alemunde” diye, adam cumlenun yarisinda çekti cittu. Ula ben bu cumleyi nasil bitireceğum şimdi?)

Neyse efendum, ha bu gada detaya gerek yok daa! Kadinlarla erkeklerun yalnizca fiziçsel cuzellikleri değul ayni zamanda ruh cuzellikleri de farklidur.

Bi erkek olarak bu gonuda ne gada tarafsiz olabilirum bilemeyrum ama bi ornek vermek gerekurse, kadinlar daha ince ruhludir (pimpiriklu), erkekler ise onin tersune daha kalin ruhludir (analituk).

Bu inceluk-kalinluk farki davraniş biçumlerinu de etkiler. Mesela fitbol seyreden bir erkek “Ula o gol kaçar mi!!” diye bağirur (eleştirel yaklaşim). Kadin ise ayni pozisyon içun şunu der “Yeter da! Sabah maç, akşam maç, biktum artık. Kaldir poponi da cezmeye cidelum, hava alalum biraz!” (dirdurcu yaklaşim)

Bi erkek ha bu farkliluklar nedenuyle kadinlarun ne istediğinu biraz zor anlar. Ama çözum yok midur? Asla karamsarliğa kapilmayun sevcilu erkek pilogirlar, bu işun çözumu vardur. Ve bu çözum da diyalogtur. Bol bol diyalog kurmalisinuz ve partnerinizun (sevcilu, kari ya da metres) ne istediğinu ona sormalisinuz. Size faydam deysun diye bu konida yaptiğum ornek diyaloğumu ha buraya yazayrum (Bu kiyağimi da unutmayun).


- Ne iyu ettuk da akşam yemeğu içun restorana celduk di mu karicuğum? (TÜYO 1: Aranizda piroblem varisa, birakun karinuz o akşam yemek yapmasun. Onu cuzel bi restorana cöturun)

- Heee

- Canim eşum suyu uzatir misun? (TÜYO 2: Koniya cirmeden once tatli tatli muhabbet edun)

- Al kocacum

- Aşkim seninle piroblemlerimuz hakkinda konişmak isteyrum. Yani diyalog kurmak isteyrum. (TÜYO 3: Baştan amacinizu soyleyin ki, yapicu bi diyalog kurulsin)

- İyi olur Tarik. Ben çok sıkintiliyum bu diyalog konisunda. Asil piroblemimuz de bu zaten, sen beni hiç dinlemeysun.

- Haklisun canim, bucün Melih’leri cordum. (TÜYO 4: Yumuşak olin, onin suyuna cidun, diyalog kurun)

- Ula Tarik, ben sana, beni hiç dinlemiysun diyorum, sen Melih’ler diysun ama!

- Çok haklisun kariciğum, Melih de bizi hafta sonina eve davet ettu zaten. (Evet, dediğum cibi, yumuşak olin ve diyalogu kesmeyun)

- Tarik, anlamayi misun, evliliğimuz tehlikede senun bu anlayişsizluğun yüzunden.

- Hakli kere haklisun kariciğum. Piravo! (Suyuna cidun, yağciluk edun!)

- Tamam Tarik, tamam, vazgeçtum. K.çunla konuşsaydim daha iyi anlaşiriduk inan.

- (İşte “kadinlar ne ister?” sorisinu sormanin tam zamani. K.çuma da iltifat ettiğune core iyice yumuşadi) Karim sağa bişey soracağum.

- Sor Tarik sor!

- Canim ne istersun? (Tüyo 5: Partnerinuz de bir kadin olduğuna core, ona artik “kadinlar ne ister?” diye genel bi sori sormaniza cerek yok)

- Bi salata bi de diyet kola.


Cordüğünuz cibi, “kadinlar ne ister?” sorisunun eşimdeki karşiliğunu bizzat diyalog kurarak aldum. Kadinlar genelde diyet yaptiklaru içun salata ve diyet kola isteyiler. Herşeyin paşu diyalog ve tatli dil. Ne demuş atalarimuz, "Tatli dil yilanin pile ağzindaki baklayi çikarur".

Boylece asirlardur insanoğlinun kafasinda bir soru işaretu (?) cibi duran “Kadinlar ne ister?” konisunu da aydinlatmuş oldum. Yuce toplimizun bir yazimla daha işul işul aydinlandiğinu corur cibi olayrum. Hoşçakalun daa..

TARİK (Toplum Aydinlaticisu)

1 yorum:

delikanlı dedi ki...

anaamm:D
nolur beni sürekli aydınlat tarik:D

Blogger templates

Blogroll

About