12 Temmuz 2008 Cumartesi

Seviyor, sevmiyor 2- FARUK SÜRENER

Share it Please
Merhaba sevcili pilogirlar. Oncelikle yazinun başliğinda yazan (2) işaretu kafanizu kariştirmiştur belki diye bi açiklama yapmak isteyrum. Bu yazinun (1). Bolümünü daha once yazmiştum ama vakit yetmediğu içun (2). Bolümünü daha sonraya birakmam gerekmiştu. Bu nedenle başliğa (2) diye bi açiklama ekledum. Yani bu yazi daha onceki yazinun (2). Bolümü olduğu içun, ondan oyle oldu. Biliyrum biraz karişuk ama iyice düşünunce anliyor insan.

Neyse efendum ilk bolumden sonra bu testleru bir de kadinlar açisindan yazmamu rica ettuler. Ben de kabul ettum.

Yalniz bi piroblem sorunu varidu. Ben erkek idum ve kadin cibi düşunmem gerekiydu. Aklima “Kadinlar Ne İster?” adli Holivut filmindeki Mel Cibsun sahnesu celdi. Mel Cibsun da ayni pozisyonda kalmiş ve kadinlarun ne hissettiğinu anlamak içun makyaj ve ağda falan yapmiş idu. Kendimu Mel Cibsun’un yerune koydum ve kisaca “Ohaa!” deyup daha basit bişey denemeye karar verdum.

Boylece kadin cibi düşunebilmek amaciyla aynanin karşisuna geçtum ve çeşitlu şekillerde “Ayol” dedum. Evet evet yanliş duymadinuz. Misal, “Nasilsun ayol!” dedum. Sonra “Ayol bucün de hava çok sicak daa!” dedum. Tam kendumden tiksunmek ve intihar etmek uzereyken denemeyu biraktum. Oyle kişiliğu, cinsiyetu, cibilliyetu belli olmayan tuhaf bişeydu karşimda konişan. Çok iyrenç bi duyguydu yaşadiğum. “Demek ki..” dedum kendu kendume, “kadinlar bu duyguyu her gün yaşayimuş. Vay be! Kadin olmak hakkaten zor bi işmuş!”

Neyse efendum bi şekulde dilumden geldiğunce, elim donduğunce testi kadinlar açisundan yazmayu deneyrum. Buyrun.

SEVİYOR SEVMİYOR TESTİ
SORU 2: ((2). Bolumle Ayni mantikla düşünurseniz neden soru 2 olduğuni da çozersinuz) Siz adama “Seni seviyorum” dedinuz, o buna karşiluk ne dedu?

YANIT:
a. Ben adama “Seni seviyorum” dedim. O da bana “Onu biliyoruz, yeni bişey yok mu” dedi. (Uyy adama bak! Bu ne şimarikluk! Bu ne kendinu beyenmişluk! Bu ne küstahluk! Bu ne?.. (neydi neden bahsediydum, haa hatirladum) Bu ne biçum k.çu kalkikluk? Ve sen hala bu adamun peşinde it cibi dolaşay misun? Birak birak bu adamu. Ağir ol kizum biraz. Karaktersizluk etme. Sinurlendirme beni şimdu!)

b. Ben adama “Seni seviyorum” dedim. O da bana “Aa ne tesadüf, ben de kendimi seviyorum. Ortak bir noktamız varmış” dedi. (Olmaz kizum. Yürumez bu iş. İkinuz de ayni herufe aşiksinuz. Bi sure sonra kanli-biçaklu olursinuz. Demedu deme)

c. Ben adama “Seni seviyorum” dedim. O da bana “Tabi canım, sevmek güzel şeydir, daha güzel şeyler de vardır. Bence sen şimdi rahat ol, uzan şu koltuğa, şu uyku meşrubatını da iç, açıl saçıl biraz.. pardon, şu meşrubatı da iç uykun açılsın demek istedim” dedi. (Uyyy kaç kiz kaç! Sen karşindakinu Ediz Hun sanaysun. Ama adam Ediz Hun maskesu takmiş bi Nuri Alço! Kaç kaaaçç!)

d. Ben adama “Seni seviyorum” dedim. O da bana... “(birdenbire sarılarak) Canıım... Birtaneeem... 1 sene sonra nihayet!.. (herif opmeye başladı bu arada)... Sana aşkımı itiraf ettiğimden beri senin yanıtını bekliyordum ben de... (sarılarak beni havaya kaldırırken)... yani tam 1 senedir.” dedi. (Yaa kizum, adam seni sevdiğinu zaten soylemiş. Bi senedur de yanit vermemişsun. Salak misun yoksa beni mi salak buldin dalga geçeysun, anlamadum ki ben oni!)

e. Ben adama “Seni seviyorum” dedim. O da bana :) şeklunde bi işaret gönderdu. (Birak bu internet aşklarinu kizum. Sen o adami taniy misun? Babasinu, annesinu taniy misun? Nasil biridur, nedur, ne iş yapar, ne yer, ne içer biliy misun? Olmaz oyle çhet yaparak aşk. Yarin seni “shut down” “are you sure?” “yes” yapar. Kalirsun ortada.

f. Hiçbiri (Yani siz ona “Seni seviyrum” demedinuz. İyi halt ettinuz! Bazi kadinlarun tipuk davranişu. Fazla ağirdan satip sonra o ağirliğun altinda kalirsinuz, sonra da bana sorarsinuz bu adam beni seviy mu diye. Cit kizum, adam belki can çekişiyor aşkindan bi kontrol et da!)

Neyse efendum. Bucün de bi farkliluk yaparak sadece hanim pilogirlaru aydinlattum. Fena mi oldu yani! Ayol bence gayet cuzel oldi! (Iyyyy.. Yine ayni iyrenç duygu. Yok yok, kadin olmak hakkaten çok zor bişey kardeşum. Misal, tüm yazi boyunca bi “ula” bile diyemedum pilogirlara. Ula.. Ula... Ula... Ohh rahatladum daa!)

Aydinluk cunler dilerum.

Tarik (Toplum Aydinlaticisu)

Fotoğraf: http://wihort.uwex.edu/Phenology/images/Ox-eye%20Daisy.jpg

Hiç yorum yok:

Blogger templates

Blogroll

About