4 Mayıs 2008 Pazar

Bir hayal gerçeğe dönüştü - Tuğba

Share it Please

''- Biliyor musun, benim en büyük isteklerimden biri dergi çıkarmak..''


Ne güzel olur, düşünsene istediğin yazar kadrosuyla dolu dolu yazılarla geniş kitlelere ulaştığın, her sayısını heyecanla bekleyip, okuyucu eleştirilerini değerlendirdiğin, sık sık toplantılar yaparak yenilikleri, gelişmeleri takip ettiğin, iyi bir kadro ile başarılar kazandığın güzel bir dergi.


Öyle apartman da da değil...Salon kapısı bahçeye açılan zemin katta bir daire örneğin. Sabah kahvaltılarını, ikindi çaylarını bazen masada bazen çimler üzerine oturararak keyifle yudumladığın...Mevsim çiçeklerinin kokusu ve güzelliklerinin seyrinde yaptığın işten aldığın hazzı her daim hissettiğin bir bahçe...


Düşünmek, hayalini kurmak biel ne kadar coşku veriyor, mutlu ediyor farkında mısın? Gözlerimin önünde canlandı bile o ortam..Sürekli hareket halinde oradan oraya koşturan insanlar...Tatlı bir heyecan...Ne zaman hayata geçecek bu düşünce sevgili dostum ?


''Böylesi de güzel olur elbet ama..Benim istediğim teknolojinin olanaklarını kullanarak dergi yapmak.. sanal ortamdan..Adı sanal olsa da herşeyin gerçek olduğu, reyting kaygısına, küçük hesaplara girmeden güzel paylaşımların olduğu, herkesin istediği gibi yazdığı haftalık bir dergi ''


Bu da güzel olur. Tiraj kaygısıyla ayakta kalıp kalmama hesaplarına girmeden, personel maaşları, ay sonu ödemeleri, yazı, baskı, montaj, işlemleri olmadan gerekli düzenlemelerle birkaç dakikada yapılan güncellemelerle sürekli aktif olan bir dergi..Heyecanlandım doğrusu...


''Var mısın, böyle bir derginin oluşumunda benimle birlikte yola çıkmaya?''


Olmaz olur muyum hiç? büyük bir mutluluk ve heyecan benim için..Sen teklif ettikten sonra olmaz mıyım?


'' O zaman bekle..Çok kısa sürede gerçekleşecek hayalimiz.Bekle ki tüm aşamaların heyecanını, emek vermenin şevkini bir bir hisset..Hissedelim.''


Bekliyorum sevgili dostum..Heyecanla.. Şevkle.. Coşkuyla bekliyorum..


Birkaç ay önce güzel bir sohbet sırasında geçen konuşmalardı.. Daha zamanı var diye düşünürken yine bir sohbet sırasında..''derginin hayata geçmesi an meselesi..Yazar mısın diye teklif etmiyorum..Çünkü yazacaksın ona göre'' sözlerini duyduğumda nasıl yani...Bu kadar çabuk mu ? demişim mutluluktan.


Yeniliklere, dünyanın dönüşüne, yaşadığımız olaylara kendi pencerelerimizden yapacağımız yorumlar, paylaşımlarla..Artık bir dergimiz var..Bir hayal gerçeğe dönüştü..27 Nisan 2008 Pazar günü ilk sayısı ile merhaba dedi ''serbest radikaller''..


''Hepinize, hepimize başarılar...''


resim kaynağı: img465.imageshack.us/img465/7554/23sy.png

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Başarılar Dilerim Tuğba...
yucel evren

Adsız dedi ki...

iyi dileklerin için teşekkür ederim..Sevgilerimle...

Blogger templates

Blogroll

About