4 Mayıs 2008 Pazar

Ah'lı zaman cümleleri - Üç Nokta

Share it Please

Elimi dayayıp günlerin şakağına
Geçtim ah’lı zaman cümlelerinden,
Sabrın kılı kırk yaran eleğinden.
Az gittim uz gittim.Meğer bu kilometre taşsız ömrü tosbağa adımlarıyla voltalamışım.
Kalanı yok, gideni cok bir hancı yalnızlığında konaklamışım.
Bulutlarım kurşuni, nerde uç uç böceğinin içime yerleşmiş sevinci.
Mil gibi çektim gözlerime acısı tatlı sözleri. Ne gözümden düştüler, ne kulağımdan.
Sızıladım, yankılandım, durdum. Kendine tünemiş bir kuştum, kanadımda iki sevda hevesi.…Pır pır etti sustu
Şarkıların tesellisiz dergahında , dökülmemiş feryatlar, söze gelmeyen duyarlılıklar yurdunda parçalandı dilim. Gıkım çıkmadı.
Bir damla yaş bir hışımla yürüdü göz ucuna...
Ben kopan curcunaya aşina, çaresiz yol verdim gözyaşına.
Ama heyhat. Açtı yine kanatlarını hevesi kırık kuş.
Mevsim bahar.
En yeşermez dalından filizlendi hayat
Gözümde ne kasvet, ne hıçkıramadığım sevdalar…
Çatladı kozası günlerin
Bahar damladı damlayacak ruhuma
Bir umut azığım var
Bir umut,
Durur
Çıkınımda

Fotoğraf: http://asurawolf.deviantart.com/art/Ladybug-on-a-leaf-84641284

Hiç yorum yok:

Blogger templates

Blogroll

About