14 Eylül 2008 Pazar

Hamile misiniz, değil misiniz, nesiniz? FARUK SÜRENER

Share it Please
Çok deyerli arkadaşlarum. Dün akşam televizyonda bi şarki çaliyordu: “Her yer karanlik”. Dedum “Tarik, Tarik, yuce toplumin sağa mesaj ileteyi, git de aydinlat oni daa! Ne oyle 1 buçuk aydir yan gelip yataysun, ayip ayip” dedum kendi kendume. Sonra da “Hoop hoop benumle oyle ‘ayip mayip’ diye tersleyerek konişma, bozuşiruz haa!” diye sitem ettum kendume.

Neyse efendum, en son Yeşim Hanim’un bi yazisundan esinlenip da hamilelik uzerine yazmaya karar vermişidum. Acaba nasil anlaşilur? Ozellikle payan toplumumizun kanayan bir yarasidur bu.




Belirlu bi yaşa gelmiş, karşi cinsle belirlu bi ilişkiye girmiş ve girdiğu ilişkide belirlu bi yere gelmiş her payan arkadaşimizun kafasina takilan bi sori vardur, “Acaba hamile miyum, yoksa karnimdaki şişlik bira göbeği mi?”




İşte bu farkli alternatifler insanın kafasinu kariştirayi. İlaçla yapilan hamileluk testlerinde bazen yanilticu soniçlar alabilirsinuz. O nedenle aşağida son derece aydinlaticu bi test yazdum sizun içun. Sorilaru dikkatli yanitlayun ki, durup dururken hamile kalmayin.




HAMİLELİK TESTİ
SORU 1: Erkek misiniz, yoksa kadin mi?


YANIT :


a. Kadin


b. Erkek




SORU 2: En son ne zaman cinsel ilişkiye girdinuz?


YANIT:


a. Son dokuz ay içinde


b. Geçen yıl


c. Ah evladım, bende o kadar kafa kaldı mı ki! Ama galiba o sırada radyoda Münir Nurettin’in yeni bir bestesi çalıyordu.




SORU 3: Genellikle hangi korunma yöntemini kullanirsinuz?


YANIT:


a. “Hii geri çekilemedim canim pardon” yöntemi


b. Takvim Yöntemi (Yani seks yapmak yerune takvimdeki özlü sözler, tarihte bugün gibi köşeleri okuyarak vakit geçireysinuz)


c. Doğum kontrol hapı + Prezervatif + Spiral ile 3’ü birarada yöntemi (Ula bu kada savunma taktiğu İrak’un işgalinde bile uygulanmadi, abartmayin daa!)




SORU 4: Başinuz dönüp, mideniz bulanayi mi?


YANIT:


a. Biraz midem bulanıyor sabahları


b. Ohh, başımı döndürüyorsunuz Tarık Bey!


c. Benim sırtlarımda bir ağrı var, böyle ensemden başlıyor, aşağı kadar ağrıyor doktor bey!(Yaa kardeşum, yaa hep bir ağizdan konişmayun hanimlar. Yaa kimun ne dediğu belli olmuyor! Siz sadece sorima yanit verun daa!)


a. Evet


b. Hayır(Hah şoyle. Ne o oyle herkes bir ağizdan... Bu arada deminki laf arbedesi sirasunda şahsima asilan bi hanim sesi mi duydum, yoksa bana mi oyle geldi? Hayir merakimdan sorayrum, evli barkli adamim netucede)




SORU 5: En son olmaniz gereken reglinuz gecikti mu?


YANIT:


a. Aaa evet yaa! Nerden bildin!


b. Yoo adet olduğu zamanda adet yerini buldu.




SORU 6: Son zamanlarda karninuz sanki boyle yastik yutmuş cibu şişti mu?


a. Evet, aynen öyle, ama yastık da yutmadım, Hay Allah neden acaba?


b. Hayır. Sensin şişko bi kere! Ayol ben o kadar güzel bir kadınım ki beni bir gören dönüp bir daha bakar. Hıhh!




Şimdu bu testte “a” şikkunu işaretleyen bayanlara “hamile” diyebiliruz. Bu testin ilk sorisunu okumayip diğer sorilara geçen ve “a” şikkunu işaretleyen erkeklere de “psikolojik hamile” ya da kisaca “salak” diyebiliruz. Kardeşum daha en başindan yazmişum, bu hamileluk konisu hanimlarla ilcilidur diye. Ne diye girup testi işaretleysun. Hasta misun nesin yaa! (Ula haftalardir sinirum geçsin, sakinleşeyum de oyle yazayim diyordum ama giderayak gene sinirlendirduler daa)




Dediğim cibi hamile olduğunizu tespit ettum. Ama çocuk kiz mi erkek mi diye soracak olursaniz oni şimdiden bilemem. Önümüzdeki yillarda damadinuz olursa çocuk kiz demektir. Tersi olirsa erkek demektir. Yaa, insan damadi mu olacak, gelini mu olacak şimdiden bilemez, onin içun çocuk doğmadan once “bakalim.. kismet..” derler...




Hamile payanlar, taniduklarinuz size “Hamileluk sana yaramiş, yüzün aydinlanmiş” falan diyebilurler. Henüz toplumi aydinlatmak için ulaşamadiğum kişiler olabilir. Onlar aydinliğun kaynağinun ben olduğuni bilmedikleri için onlari suçlayamazsinuz, onlara kisaca “Tarik, Toplum Aydinlaticisu” deyip geçebilirsinuz.


Hoşçakalun daa!


Tarik (Toplum Aydinlaticisu)


Hiç yorum yok:

Blogger templates

Blogroll

About